16 Ağustos 2012 Perşembe

Tepekent'te İftar Yemeği



15 Ağustos Çarşamba akşamı; Tepekent Yönetimi’nin düzenlediği İftar Yemeği, Tepekent’lileri bir araya getirdi. Tepekent Yönetim Binası Sosyal Tesisleri’nde düzenlenen ve 200’ü aşkın kişinin katıldığı iftar yemeğine Tepekent’liler büyük ilgi gösterdiler. Aileleriyle birlikte yemeğe katılan üyeler, böyle kutsal bir sebeple bir araya gelmiş olmaktan dolayı mutlu olduklarını ifade ettiler.
İftar yemeği öncesi; Yönetim Kurulu adına Emre Saltık Tepekent’lilere hitaben bir konuşma yaptı. Konuşmada iftara katılan herkese teşekkür eden Saltık, “Bu vesileyle bir araya gelen herkesin yaklaşan Ramazan Bayramı’nı da şimdiden kutluyorum” dedi.
Emre Saltık; konuşmasının ardından mikrofonu Tepekent Yönetim Kurulu üyelerinden Lokman Saraç’a devretti. Bir gün öncesinin Kadir Gecesi olması münasebetiyle, Tepekent’lilerin geçmiş kandillerini kutlayan Saraç, Yönetim Kurulu olarak Tepekent’lilerle bir arada bulunmaktan dolayı çok mutlu olduklarını ifade etti.

Tepekent Fatih Sultan Mehmet Camii imamının okuduğu Kur’an’ın ardından, yine okunan ezanla oruçlar açıldı. İftar yemeği esnasında Tepekent’te ikamet eden üyelerimizden Prof. Dr. İsmail Hakkı Aydın da bir konuşma yaptı. Tepekent’te daha kaliteli yaşam standartlarına kavuşmak için, bu kentte bulunanlara da görevler düştüğünü anlatan Aydın; Tepekent’liyim diyen herkesi sosyal sorumluluğa davet etti.
İftar organizasyonu, yemeğe katılan Tepekent’lilerin; böylesi buluşmaların sıklıkla yapılması ve Kent Yönetimi’yle Tepekent’lilerin her vesileyle bir araya gelmeleri talepleriyle sona erdi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder