12 Nisan 2012 Perşembe

Talep ve İhtiyaçların Yönetim’e Bildirilmesi


Tepekent’te ikamet eden üyelerimizin her türlü talep ve ihtiyaçlarına cevap vermek üzere, Tepekent Yönetimi olarak elimizden gelen çabanın en iyisini sarfetmekteyiz. Taleplerinizin çözüme ulaşması için tek yetkili merci; Kent Yönetimi Genel Müdürlüğü'dür.
 Yetkilimiz, üyelerden gelen talep ve ihtiyaçları en kısa zamanda ilgili birime ulaştırarak, çözümlemekte ve tüm bu aşamalar kayıt altına alınmaktadır. Talep ve İhtiyaç Formu bu amaçla oluşturulmuş ve geriye dönük tüm çalışmaların izlenmesi hedef alınmıştır.
 Eviniz veya sokağınızla ilgili meydana gelen bildirimlerinizin, 860 00 01 (4 Hat) nolu telefona yapılması size hem zaman kazandıracak, hem de kayıt altına alınmasını sağlayacağından veri kaybını ortadan kaldıracaktır.
 Talepte bulunduğunuz konuyla ilgili olan görevlimiz, gerçekleştirdiği hizmet neticesinde, elindeki evrakı size imzalatarak onayınızı alacaktır. 

1 yorum:

  1. Paylaştıklarınız çok yararlı oldu.İş Hukuk Avukatı olarak başarılarınızın ve paylaşımlarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil