29 Şubat 2012 Çarşamba

TEPEKENT’TE NÖBET DEĞİŞİMİ


Tepekent Genel Kurul Toplantısı, 26 Kasım 2011 tarihinde, kent sakinlerinin yoğun katılımı ile gerçekleştirildi. Yeni yönetim Kurulu’nun ilk toplantısında başkanlığa Emre Sarısaltıkoğlu seçildi.

Toplantıda, Tepekent’te ki yaşam kalitesinin yükseltilmesi için neler yapılabileceği ve zamanla değişen ve çeşitlilik gösteren ihtiyaçları karşılamak için yapılacak çalışmalarla ilgili görüş alışverişinde bulunulurken, yeni yönetimden beklentiler ve kent için hedeflenen noktaya ulaşmanın gerektiği de dile getirildi.

Çevresel sorunlardan güvenliğe, ulaşımdan altyapı sorunlarına kadar bir çok konunun ele alındığı toplantıda, kent sakinlerinin beklentileri ve Tepekent ayrıcalıklarının nasıl sağlanabileceği görüşülürken, yeni yönetimin yapacağı çalışmalar da  masaya yatırıldı. Toplantıda, beklentilerin ivedilikle yerine getirilmesi gerektiğine de dikkat çekildi.

Toplantıda konuşan yönetim kurulu üyeleri kendilerine gösterilen güvene layık olacaklarını ve Tepekent’i; modern Türkiye’nin ayrıcalıklı bir yaşam merkezi haline getireceklerini söylediler. Tepekent’te çok kısa bir süre içerisinde önemli değişikliklerinin yaşanacağını belirten yönetim, beklentilerin ve sorunların giderileceğini ifade ettiler.

Genel Kurul’da görüşülen gündem maddeleri;
 - Tepekent’te yeni yönetimin yapılanması
- Kent’in Belediye ile ilişkileri ve çevresel sorunlarının çözümü
- Karayolları Müdürlüğü ile olan ilişkiler ve kent yollarının iyileştirilmesi
- Tepekent’te yaşayanların farklı sosyal aktivitelerle memnuniyetinin sağlanması
- Basın ve Halkla ilişkiler yolu ile Tepekent ayrıcalığının duyurulması

Tepekent yeni Yönetim Kurulu şu isimlerden oluştu; Sayın Emre Sarısaltıkoğlu; Yönetim Kurulu Başkanlığı’na, Sayın Lokman Saraç; Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı’na, Sayın Şerafettin Özkan Yönetim Kurulu Muhasip Üyeliği’ne Sayın Mustafa Kaçmaz; Yönetim Kurulu Üyeliği’ne, Sayın Sinan Kömür; Yönetim Kurulu Üyeliği’ne seçildiler.

Sayın Müslüm Özcan, Sayın Rıza Arguç ve Sayın Zihni Aydın ise Denetim Kurulu’na seçildiler.

Genel Kurul’un, tüm Tepekent sakinlerine hayırlı olmasını temenni eder, yeni yönetime başarılar dileriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder